juli 23, 2013

Beach Style


Mama



MODEBLOG: In de strandtas

featured image

Frederieke (29), is de mama van Doutzen (3) en zwanger van de tweede. Ze was fulltime moeder, maar mistte het om te werken. Daarom startte ze 2 jaar geleden met Kindermodeblog.nl Daarnaast blogt ze hier over haar leven als fabulous mama en bespreekt ze de laatste kindermode-trends.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De vakantieweken zijn losgebarsten en de zon schijnt. De perfecte timing als je het mij vraagt. Misschien blijf je lekker in Nederland óf ga je ergens fabulous genieten onder een mooie palmboom met een tropische cocktail erbij. Je hebt het verdiend hoor, want het moederschap schijnt ‘de zwaarste baan ter wereld’ te zijn.
Gelukkig kunnen we met dit mooie weer extra veel leuke dingen doen met onze kinderen. Ga lekker naar het strand! Maar niet zonder goed gevulde strandtas en fashionable musthaves.
De inhoud van de strandtas wordt door mij altijd hardop afgevinkt. Heb ik dit? Heb ik dat? Altijd bang om iets te vergeten. Thanks moederschap! Met stip op één staat zonnebrand. Zelf levend wegfikken is geen ramp, maar kinderen moeten extra goed beschermd worden. Ik ga dus de deur niet uit voordat ik gedubbelcheckt heb of er zonnebrand in mijn tas zit. Verder zijn stranddagen perfect om je leukste en meest zomerse kleding uit de kast te plukken.
Om lekker in de sfeer te komen heb ik heb twee styleboards voor je gemaakt. Veel plezier op het strand!
strandlook[1]







































Jurk J.Crew
Badpak streep Toobydoo
Slippers J. Crew
Gympakje panter Soft Gallery € 27,95 by Orange Mayonnaise !!
Hoedje J.Crew
Badpak roze J.Crew
Zonnebril Babiator
Snorkel J. Crew
Shirt Icecream Finger in the Nose € 23,94 by Orange Mayonnaise !!
Jurk Toobydoo
Espadrilles J.Crew 


BEACHLOOK






































Shirt Scotch & Soda
Shirt Tijger Zara
Slippers J. Crew
Zonnebril Bril Mini Rodini € 37,- at Orange Mayonnaise !!
Zwembroekje Mini Rodini € 19,- at Orange Mayonnaise !!
Hoedje Zara 
Voetbal Adidas
Strandbal Riké
Snorkel J.Crew
Zwembroekje Zara
---
For the original post, see > FABULOUS MAMA blog

Geen opmerkingen: