juli 11, 2014

OLIFANTEN




MORRIS IN MINI RODINI


Door: Jerr

De olifant is nog altijd Morris zijn number one! Als ik hem vraag wat zijn lievelingsdier is? Antwoordt hij altijd iets anders. Het is maar net welk verhaal hij voor het laatst voorgelezen heeft gekregen, of welk dier hij bijvoorbeeld in het laatste tv programma voor bij zag komen. Vaak noemt hij dan een dier en zegt daarna dan: “maar mama eigenlijk kan ik niet kiezen, ik vind alle dieren mijn lievelings”. Ach prima toch ook, waarom moeten we eigenlijk iets lievelings -zoals Morris dit zo mooi zegt- hebben? Ik kon vroeger ook nooit kiezen als ik die vriendenboekjes in moest vullen. Mijn lievelingskleur heb ik nog nooit gevonden en mijn lievelingsgerecht of lied… iedere maand is het weer wat anders! Ik schreef dan ook heel die minuscule regel in het vriendenboekje vol met alles wat ik leuk vond. Toch is Morris onbewust denk ik het meest fan van de olifant. Hij doet de dieren wel eens na. Met heel fijn hard getetter en loopt in winkels op de olifanten printjes af. Zo ook bij deze broek. In mijn favo kinderkleding winkeltje in Den Haag -Boemerang- lagen ze hoor de nieuwe items van 1van mijn favo merken -ook daar kan ik niet in kiezen- Mini Rodini! De olifant zag ik al in de lookbooks van Mini Rodini voorbij komen en ik wist gewoon dat mijn kleine man deze geweldig zou vinden en ja! Kijk mama een olifanten trui – hij zag als eerst de oranje sweater. Gaaf!!! Alleen leek mij oranje niet echt een leuke kleur voor zijn blonde koppie. Ja ok het WK oranjetenue staat hem geweldig nu, maar daar blijft het wel een beetje bij. Gelukkig zag hij al snel de blauwe variant. Tof, maar hoe combineer je zo’n sweater? En we gaan de zomer in wat als hij ineens groeit en hem straks in de  herfst niet meer past. Hmmz. En toen was daar de korte broek!!!
Heel gaaf vind ik deze broek van Mini Rodini. De joggingstof maakt de broek heel comfortabel en de olifant-print is gewoon te gek. Morris en ik kregen al veel complimentjes op straat en ook de boys uit zijn klasje vinden de broek geweldig! Tsja peuters en hun dieren, Blijven hot!

CIMG5132
CIMG5151
------
For the original post, see KindermodeBlog.nl
SHOP Mini Rodini HERE

Geen opmerkingen: