februari 14, 2015

TOYS FOR BOYS

by

PS:blog


Online is er zo ontzettend veel leuks te shoppen. Dat is een van de redenen waarom Paloma en ik PS:blog begonnen. Onze online gevonden schatten delen. In de wondere wereld van het online winkelen, zocht ik naar leuke nieuwe dingen voor Benjamin, toys for boys. Ik zocht online naar speelgoed voor jongens, maar wat zeker ook voor meiden leuk is.
Benjamin is na een aantal weken weer uitgekeken op zijn speelgoed. Dat herken je waarschijnlijk wel. Toch wil je soms wat nieuws en niet altijd mega veel geld uitgeven. Soms mag een uitspatting wel, en wil je iets groots maar het moet wel leuk blijven. Oja, en het mag ook leuk staan in je huis, klein detail.

Speelgoed voor jongens

Ik heb toys for boys uitgezocht, maar die kunnen natuurlijk ook prima voor de ladies. Een loopauto hebben we al, super stoer natuurlijk, dus deze moest ook op mijn lijstje komen te staan. En als Benjamin groter is wil ik graag een mega kleurplaat aan de muur, hoe leuk is dat! Een selectie met wat leuk speelgoed, maar vergeet vooral niet een kijkje te nemen in de webshops, je komt waarschijnlijk genoeg moois tegen!
speelgoed voor jongens Insta
Retro Roller loopauto racer
Tuimelaar popje
Geluidenboekje natuur – Marion Billet
XL Kleur Poster Parijs – Omy via Orange Mayonnaise
Blokpuzzel – Janod
PS: Als je nog tips heb voor een kleintje van 14 maanden, deel ze alsjeblieft!

-----
For the original post, see PSblog

Geen opmerkingen: