april 28, 2016

ZADIG & VOLTAIRE


 by

logo

Zadig & Voltaire kinderkleding
Zadig & Voltaire Rockt!
De look en feel van de Zadig & Voltaire dames collectie is er eentje waar ik zo ontzettend van hou. Niet zo verwonderlijk dat de kinderkleding van dit Franse label ieder seizoen ook weer op JustbyManon voor bij komt.
Je zou misschien denken dat een sweater met “heroes” tekst of een streep truitje met “rock” niet bepaald vernieuwend is. Nee misschien wel niet, toch is het Zadig & Voltaire kid die opvalt als je kinderen het dragen. De sweater heeft namelijk de beste pasvorm, en de onafgewerkte naden van het jurkje dat is nu nét waar ik dol verliefd op ben. De T-shirt hebben een kapmouwtje, die vrouwelijk oogt. Tja, en die mooie breisels van Zadig, zacht en met de mooiste details.
Ik weet niet hoe ze het doen, maar ik krijg echt een wow gevoel als mijn jongens iets van Zadig & Voltaire dragen.
De nieuwe Zadig & Voltaire kid collectie is er voor baby’s en kinderen van 3 maanden t/m 14 jaar
Zadig & Voltaire kinderkledingZadig & Voltaire kinderkledingZadig & Voltaire kinderkledingZadig & Voltaire kinderkledingZadig & Voltaire kinderkleding  Zadig & Voltaire kinderkledingZadig & Voltaire kinderkledinglook24
----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: