mei 19, 2017

HUGO LOVES TIKI



by


HUGO LOVES TIKI

TOFFE UNISEKS KLEDING MET TE GEKKE PRINTS.


Hugo loves Tiki zou zomaar onze nieuwste obsessie kunnen worden. Werkelijk alles aan deze collectie vind ik te gek! De prints zijn gaaf! Opvallend, lekker gek en anders dan waar anderen mee komen. Hugo loves Tiki heeft alles in huis dus om een merk te worden waar een enorme hype om gaat ontstaan.
Persoonlijk word ik heel erg blij van de simpele unicorn-, de gelato- (ijs hè, wie wordt daar nou niet blij van?) en de gummybear-print. Als die prints hier in huis goedgekeurd worden door mini-me dan komen ze zeker in de kast te liggen.  De combinatie van Amerikaans, Italiaans en Frans in de teksten geeft de statement teksten een speelse twist. “très great” is daarbij mijn favoriete tekst, want deze collectie kan ik niet anders benoemen dan precies dat: TRÈS GREAT!!

De zomercollectie van Hugo loves Tiki is vanaf nu verkrijgbaar bij Orange Mayonnaise.

----

For the original post, see Just by Manon blog 

Geen opmerkingen: