augustus 08, 2018

OUTFIT

by

DE DENIM OVERALL VOOR MEIDEN

DE DENIM OVERALL: SPECIAAL VOOR MEIDEN KLEURRIJK GESTYLED

Niet alle meiden (en hun moeders) willen eraan: de denim overall of dungaree. Het excuus is dan meestal dat ze het te jongensachtig vinden.
Maar met deze outfit willen we het tegendeel bewijzen. Als je hem zo ziet, is hij toch ook meer dan fantastisch voor een meisje? Ik word zo blij van die opvallende kleurtjes. Die trui is vooral heel tof als je hem ook nog eens oversized draagt onder de overall. Die sneakers ben ik persoonlijk enorm fan van. het is dat ze er niet in mijn maat zijn, want anders had ik het zeker wel geweten!
Het tasje zou ik voor je dochter in een maat Small nemen, maar wist je dat je deze tas dus ook gewoon voor jezelf kan bestellen? Dan zou ik een medium of een large aanraden. Supergaaf toch ook voor jezelf zo’n opvallend tasje? Ik loop al met een exemplaartje rond hoor. Top tassen zijn het! ook de shoppingbags van Susan Bijl kunnen wij van harte aanbevelen.


Trui The Animals Observatory
denim overall Finger in the Nose
gekleurde sokken Bobo Choses
roze gympen Golden Goose
tasje Susan Bijl


----


For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: