september 14, 2018

EEN VLEUGJE KLEUR VOOR TIENER MEIDEN

by


Vandaag hebben we een vleugje kleur voor tiener meiden, maar niet teveel want dat is natuurlijk veel te kinderachtig. Althans dat is wat ik de laatste tijd steeds vaker hoor. Helaas voor mij, want ik hou wel van gekke kleurencombinaties. Sinds een tijdje wordt dat toch echt niet meer gewaardeerd bij ons in huis.
All over prints zijn trouwens ook steeds vaker uit den boze. Ook zoiets waar ik toch echt wel heel erg van baal. Maar ja, een tiener in huis betekent dus ook een nieuw soort garderobe. De outfit van vandaag is gelukkig nog wel goedgekeurd en wordt zelfs cool genoemd. Yes, net een vleugje kleur en een klein beetje all over print is dus nog wel een optie.
Het zal ongetwijfeld de leeftijd zijn en meerdere van jullie met meiden van een jaar of 10 zullen dit verhaal meteen herkennen. Bij jongens schijnt die fase van geen kleur en all over prints al een paar jaar eerder te komen, heb ik mij laten vertellen door een jongensexpert (oftewel Manon).
Vinden jullie het ook zo jammer dat jullie tiener kids geen kleur of opvallende prints meer willen?
 
Outfit van Mees ( links)jeans I dig denim
Gele hoodie
jas Zadig&Voltaire 
pet herschel 
----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: