januari 29, 2019

CHILLING IN REPOSE AMS

by


Ja, we weten het. De winter is pas net begonnen en je kunt na het opstaan waarschijnlijk niet wachten om de warmste en meest comfortabele outfits bij je kinderen aan te trekken. Toch is dit hét perfecte moment om alvast wat lente items in te slaan. Want zeg nu zelf… de nieuwe zomercollectie van Repose Ams is niet te weerstaan.


WAT EEN TOP COLLECTIE! TOEN DE REPOSE AMS COLLECTIE UITGELEVERD WERD HEB IK ME ECHT MOETEN INHOUDEN ÉN DAARNAAST OOK NOG DIKKE DISCUSSIES MOETEN VOEREN MET MIJN KLEINE DIRECTEUR.

Guus en ik waren het qua musthave items dit keer namelijk niet eens. Ik was op slag verliefd op de Repose AMS knitsweaters . Helaas voor mij, maar Guus zag die trui met strepen niet zitten! OH OKAY daarin tegen is een favoriet. De Repose logo sweater samen met de coole camel bruine vintage trackpant met fel gekleurde oranje streep zijn de frisse “lente” updates die de wintergarderobe nu wel even nodig heeft.

Laat je inspireren door Guus zijn outfit en ontdek de toffe Repose zomercollectie. Wedden dat jij ook opslag verliefd bent.

Repose AMS by OrangeMayonnaise
Guus draagt broek 8 jaar – t-shirt (met ruime/wijde pasvorm) & sweater 10 jaar.










 

Styling & Fotografie JustbyManon
---

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: