september 12, 2012

CHECK OUT THIS NEW POST BY WWW.KINDERMODEBLOG.NL !


Welkom op Kindermodeblog Orange Mayonnaise, ik stel je graag voor aan mijn lieve volgers. Want dít is een webshop waar je me ‘s nachts voor wakker mag maken. En ik heb een klein vermoeden dat er straks meer zullen zijn met die gedachte. Orange Mayonnaise, een geweldige webshop, spiksplinternieuw!
Als je aankomt bij Orange Mayonnaise, krijg je gelijk al een prettig gevoel. Mooi vormgegeven, lekker fris. Je wordt direct nieuwsgierig naar meer. Wat is er zoal te koop? Geen mayo! Maar wél de leukste en hipste kinderkleding van het noordelijk halfrond. Kleine greep: Mini RodiniGray LabelAmerican OutfittersLittle Paul & JoeTapete. Zucht.♥
Dan is er nog iets leuks. Je kunt er (binnenkort) je favoriete look bij elkaar stylen en shoppen -dat heb je natuurlijk al vaker gedaan ;) – én heel handig, je kunt je favoriete items naar je wishlist slepen. Hoe cool en origineel! Nu houd ik op met praten, ga maar snel kijken!

Hier een kleine greep uit mijn favorieten:
Orange Mayonaise_kinderkledingOrange Mayonaise_kinderkledingOrange Mayonaise_kinderkleding

Geen opmerkingen: