september 20, 2012

JONGENS WINTERJASSEN BLOGPOST van JUSTbyMANON


Jassen voor jongens | winter 2012

Jassen voor jongens- De perfecte winterjas kan aan het begin van het winterseizoen zo’n ‘big thing’ zijn. Een winterjas moet wat mij betreft wel aan wat meer voorwaarden voldoen dan alleen maar WARM zijn.
Helemaal gaaf vind ik de langere parka jassen voor jongens. Ik kan me voorstellen dat je zoontje daar wellicht anders over denkt, maar mijn boys doen gelukkig gewillig met mij mee, en dragen met liefde een parka voor mams.
Ik weet als geen ander dat je de meeste boys gewoon gelukkig maakt met een heerlijke dikke, liefst warme dons gevoerde, bomber-achtige winterjas. Een jas waar ze mee kunnen rennen, voetballen en ook nog de blits mee kunnen maken.
Mijn favorieten zijn dus veel in die richting. Van Scotch Shrunk met een bontrand en een aantal badges om hem iets spannender te maken. De jassen van Finger in the Nose & Ikks zijn reversible, kun je ook nog eens anders voor de dag komen.
Wil je toch nog iets meer fashion voor je zoontje z’n  winterjas, dan kun je kiezen voor een houtje touwtje jas, wollen caban of een katoenen parka (met bontkraag!) .
Wat is jouw zoontje zijn choice?






















1, 2 & 3  Napapijri
4. Finger in the Nose Ook verkrijgbaar bij ORANGE MAYONNAISE in grijze kleurstelling






















8. Kidscase  van ORANGE MAYONNAISE !
9. Moscow
10. Ikks









































14. Yporqué  van ORANGE MAYONNAISE !

Geen opmerkingen: