januari 03, 2015

PEPPER IN FEESTELIJKE OUTFIT

by


Door: Bonnie
HAPPY NEW YEAR!!!
De tijd van wilde feestjes tot vroeg in de ochtend heb ik al een paar jaar geleden achter me gelaten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet heel rouwig om ben. Het heeft plaats gemaakt voor een rustig feestje met wat vrienden. Natuurlijk met veel eten en de nodige drankjes. En Pepper heeft voor het eerst naar het vuurwerk gekeken. Haar ogen uitgekeken zeg maar. Verschillende OOOOHHHH’s en AAAAHHHHH’s zijn gevallen. Haar party outfit was inmiddels vervangen door een pyjama. En ondanks dat we alle feestdagen achter de rug hebben wil ik toch graag een van Pepper’s outfits voor deze dagen met jullie delen. Ook omdat het een jurkje is dat niet direct een feestjurkje is.
Net voor de feestdagen heb ik dit mooie jurkje van BangBang Copenhagen gekocht. Echt een geweldig merk vind ik. Geïnspireerd door het circus en Japanse origami komen ze ieder seizoen weer met een creatieve, originele collectie. Erg mooie items met leuke, gekke details en van een mooie kwaliteit. Het jurkje vraagt erom gecombineerd te worden met ’props’. Een simpele zwarte maillot en Pepper’s derby schoentjes en als gekke twist een zwarte sjaal met witte dots of bolhoedje.
2014 was het jaar dat ik begon met bloggen voor Kindermodeblog, ik hoop dat ik jullie komend jaar weer van de nodige inspiratie mag voorzien en dat 2015 voor iedereen een top jaar gaat worden!
FEEST#2
FEEST#4
FEEST#3
FEEST#1
----
For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: