mei 23, 2015

PERFECTE AVOND4DAAGSE OUTFITS

Perfecte avond4daagse outfits

We zijn er bijna, we zijn er bijna…Uhm? We staan weer aan de voet van een gezellige Avond4daagse. De snelle-hap-recepten staan deze week op mijn boodschappenlijstje en ik maak geen afspraken in de middagen. Blij dat ik zo flexibel ben...
Om het gemakkelijk te maken lopen Thom en Mees dit jaar alle twee een andere afstand. Daarnaast stopt Thom zijn hockeytraining op twee dagen om vijf uur en een kwartier later moet hij klaar staan voor tien kilometer lopen. Hier wordt dus een knap staaltje management van de ouders verwacht. Om maar niet te spreken over de flexibiliteit van de kinderen zelf. Kortom, de Avond4daagse is topsport voor het hele gezin!

De perfecte Avond4daagse outfit

Met een rugzak gevuld met water, fruit of iets te snoepen gaan de jongens op pad. De Avond4daagse is een feestje. Alle stress van ren en vliegwerk neem ik voor lief, want de smiles van de boys na het behalen van hun medaille, laat mijn moederhart ieder jaar weer smelten. Wat zijn jullie tradities tijdens de Avond4daagse?
  1. Een vrolijke rugtas van Herschel.
  2. Een lichtgewicht jasje van K-way.
  3. Stevige sandalen van Teva.
  4. Een soepele tie dye sweatpants van Vingino.
  5. En voor de zekerheid, een regenponcho in etui van de HEMA.
  6. Kusjes sweater voor onze toppers van MSGM. 
  7. Comfortabele Asics sneakers om échte afstanden mee te lopen.
  8. Fijne sokken van Kidscase.
----

For the original post, see Fabulous Mama BLOG !

Geen opmerkingen: