mei 05, 2015

UV WERENDE ZWEMKLEDING IS LEUK!

by

UV werende zwemkleding is leuk!

Na onze eerste dag op het Spaanse strand vraag ik me af waar die ouders met rood verbrande kindjes mee bezig zijn.  Je kinderen niet goed beschermen tegen de zon, met alle gevolgen van dien... Waarom?
Met drie blonde knullen, waarvan er eentje al verbrand als je de zon niet eens ziet, zijn wij altijd goed voorbereid. Ik smeer de kinderen ’s ochtends in met P20 ( funest voor je kleding, maar werkt perfect!) en zodra we het middaguur bereiken, gaan de UV werende shirts aan bij mijn zoons.

Niet alleen cool op het strand

Mijn boys dragen de stoere UV shirts van Molo. Vol trots lopen ze ermee op het strand, maar door de leuke dessins houden ze de shirts het liefst de hele dag aan!

Ik heb de tofste UV werende shirts voor jullie op een rijtje gezet: 

1 Board print shirt van Molo  
2 UPF 50+ shirt met ‘Salt hair don’t care’-print Beach & Bandits  
3 Coral reef suit UV protection Molo 
UV zwempak van Mini Rodini. In beige met blauwe all over print  
Stella McCartney Kids uv protection collectie 
6 Mooi basic shirt met ster Mol  
Gestreept zwempak UV Snapper Rock  
Ice cream print suit Beach & Bandits
-----
For the original post, see Fabulous Mama BLOG

Geen opmerkingen: