juni 16, 2015

BOBO CHOSES: NU IN DE SALE !

by
Bobo Choses: nu in de sale!



Mijn liefde voor het merk Bobo Choses is groot. Ieder seizoen weet dit creatieve Spaanse merk weer het meest onverwachte thema te kiezen. Deze zomer is dat 'Guess who's coming for breakfast'. 
Mr Nail, Bob the monster, Clever the ghost, and The Omelettes zijn deze zomer de gezelligste gasten aan de ontbijttafel. Hebben jullie al ontbeten met de meest klunzige, verlegen en vriendelijkse monsters van deze zomer? 

Scoor de laatste items in de sale!

In januari deed ik al de fotoshoot met de zomercollectie van Bobo Choses, en ondanks de temperatuur die toen nog rond het vriespunt lag, werd er gevochten om de runners uit de collectie. Nu het zomer is én we deze summeritems eindelijk kunnen dragen, liggen de laatste maten in de sale. Snappen jullie het?

Sneakpeek winter?

Kun je je voorstellen dat over dik een maand de nieuwe Bobo Choses wintercollectie 2015 alweer in Nederland binnenkomt? Gebreide truien, winterjassen met bont en de meest toffe mutsen. Met welk thema gaan ze komen? Ik kan jullie alvast vertellen dat ik weer lyrisch ben, al heb ik er wel eerst even aan moeten wennen. Een 'unknown mountain journey', wat mag je daarbij verwachten? Ik laat jullie nog even in spanning... 

Hebberig geworden?

Neem eens een kijkje in mijn favoriete webshop Orange Mayonnaise, die een uitgebreide Bobo Choses collectie verkoopt.
----
For the original post, see Fabulous Mama

Geen opmerkingen: