juni 09, 2015

EEN BEETJE GEK EN APART DIT

by



Door: Bonnie

Caroline Bosmans. Toen ik voor het eerst ’kennismaakte’ met het merk was ik eigenlijk meteen verliefd. Maar ik zal er maar meteen bij zeggen.. ik was minder verliefd op de prijs. Twee seizoenen heb ik me in kunnen houden maar dit seizoen moest en zou ik iets kopen. Lang.. heel lang heb ik getwijfeld wat het zou worden. De zwarte trui met ’mondjes’ was mijn eerste keuze.. maar zwart.. een zwarte trui.. in de lente en zomer.. Ik twijfelde te veel. Eigenlijk vind ik alles heel erg mooi van de Emoticons collectie. Grafisch, een beetje gek en apart. Pepper heb ik uiteindelijk de keuze laten maken. En eigenlijk was wat ze koos geen verrassing.
Caroline Bosmans, een Belgische moeder van 4, is in 2013 gestart met het ontwerpen van kinderkleding. Grafische elementen, gecombineerd met een dosis humor komt ze ieder seizoen weer met de meest mooie creaties. Alle kleding is niet aan een seizoen gebonden, unisex en van een prachtige kwaliteit. Veel in zwart, versterkt door roze en pastel tinten.
Pepper heeft dus gekozen voor het Zest Print rokje. Een kort rokje met een all over icons print in een mooie dikke stof. Ik had er hoge verwachtingen van en alles ervan is uitgekomen. Wat een pracht rokje is het. Om de outfit compleet te maken heb ik er de badge ‘LIPS’ bij gekocht. Deze op een simpel wit shirtje gestreken en we hebben er een mooi setje bij.
En nu hopen dat we snel zo de deur uit kunnen!

caroline bosmans
caroline bosmans
CB#8
----

For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: