mei 22, 2016

COOLSTE SWIMWEAR JONGENS


logo
coolste swimwear jongens
Na de overvloed aan bikini’s en badpakken van gister, is het vandaag de tijd om de coolste zwembroeken, boxers en boardshorts aan jullie te tonen.
Als ik nu naar deze 10 kijk, valt het me wel op dat het er veel zijn met lekker opvallende printjes. Nu hou ik daar erg van dus het kan zijn dat daar dan juist mijn oog op gevallen is tijdens mijn zoektocht, maar ik kon ook erg weinig effen of wat minder opvallende exemplaren vinden.
Houdt jouw zoon wel van een opvallend printje op zijn zwemkleding of gaat hij liever voor een iets minder heftig exemplaar?
1. stoer short met Godzilla print by Munster Kids
2. met een hip retro Volkwagen busje by Claessens
3. een fleurig geel exemplaar by Scotch Shrunk
4. ‘gevaarlijk’ haaien short by Molo
5. short met lekker opvallend printje by Scotch Shrunk
6. kort short met strepen by Mini Rodini
7. zwembroek met papegaaiduikers by Wild
8. zwemboxer met surf print by Molo
9. stoer kort short by Tumble 'n Dry
10. short met supertoffe print by Japan Rags
----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: