juli 18, 2018

BOBO CHOSES AW18-19

by




YEEEESSSSSSSSSSSSS….
Zit jij er net zo klaar voor als ik? Toegeven ik heb al meerdere beelden voorbij zien komen op Instagram van mensen die de nieuwe collectie al in een stenen winkel hebben gekocht, maar internet shopper als ik ben (sorry, stenen winkels), zit ik toch echt te wachten tot de nieuwe Bobo collectie eindelijk in de virtuele shops verkocht mag worden.

Goed nieuws ook voor iedereen die niet houdt van wachten op drop 2 of 3!! Bobo Choses heeft er deze keer voor gekozen om alles in één drop te gooien. Dus vandaag komt werkelijk alles van de nieuwe herfst-wintercollectie online.

De nieuwe collectie heet ‘The Happy Sads’ en wordt geïnspireerd door de turbulente emoties van kinderen, of zoals Katy Perry het zou zingen “you’re hot then you’re cold, you’re yes then you’re no, you’re in then you’re out, you’re up then you’re down ….” Precies dat idee had Bobo bij het ontwerpen van deze collectie. Verwacht dan ook veel tegenstellingen en toffe statement teksten! Verder is de collectie weer net zo divers als altijd en zien we weer veel van de ‘afgewassen’ kleuren die we van Spaanse merken gewend zijn.

Heerlijk stoer en lekker anders, daar zou ik het voor nu even mee af willen sluiten. Want geef toe; plaatjes kijken is toch altijd veel leuker dan een enorme lap tekst lezen toch?

De Bobo Choses AW18-19 is vanaf nu te koop bij Orange Mayonnaise.











-----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: