juli 17, 2018

BACK TO SCHOOL - OUTFIT

by

Ja, ik weet het; de vakantie is pas net begonnen (of misschien nog wel net niet), maar als ik de nieuwe collecties zie dan word ik toch wel weer heel enthousiast om nieuwe outfits te maken voor als het weer wat koeler wordt. Begrijp me niet verkeerd, want ik hou van het weer dat we nu hebben. Die verwachte hittegolf van volgende week: YES, PLEASE!

De zomer mag wat mij betreft nog in volle hevigheid los barsten, maar alvast wat back to school outfitjes scoren voor komende herfst? ja, ook dat heel graag!

Zou dit een outfit zijn die bij jullie in de kast zou kunnen komen?

military pants | denim mouwloos vest | shirt met brede strepen | navyblauwe sneakers van Adidas | sokken | rugtas


----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: