oktober 06, 2012

NEW BlogPost at JustByManon about Patrizia Pepe Junior and OrangeMayonnaise.com!


Patrizia Pepe

Als je als moeder al fan bent van Patrizia Pepe Firenze, dan kun je nu helemaal los gaan! De collectie van Patrizia Pepe Firenze Girls is echt zo mooi.
De Italiaanse perfectie en de laatste trends op kindermode gebied zijn samengevoegd in de meidencollectie van Patrizia Pepe. Mooie dik gebreide vesten, gave print tops en prachtige winterjassen, dit alles gemaakt van luxe stoffen. Verder maken uitgewerkte details & bijzondere accessoires zoals sjaals en gavehandtassen van vilt met glitter logo de outfit van je hippe rock en glamour dochter helemaal compleet.
Het mooie grof gebreide oversized vest is mijn favoriet van de Patrizia Pepe girls collectie. Ik zou hem combineren met de slimfit bordeaux broek & een shirt met tekst, lekker stoer en met de juiste dosis trends. De muts van konijnen bont met pompoen vind ik de allerleukste die ik ooit heb gezien. Nooit meer koude oren en stylish verantwoord, daar doe ik het voor..
Patrizia Pepe bij Orange Mayonnaise
























































































































FOR ORIGINAL POST; SEE > http://www.justbymanon.nl/2012/10/patrizia-pepe/

Geen opmerkingen: