oktober 29, 2012

WINTER ACCESSORIES.... by KindermodeBlog.nl

Inclusive KidsCase item by OrangeMayonnaise.COM 
Door: Esther
De vier jaargetijden wisselen elkaar goed af deze week; bewolking, zon, regen, mist, wind. Nederland doet zijn naam eer aan! Maar wat moet je nu aantrekken?!
De zomerjas kan nog even doorgedragen worden tijdens de warmere dagen, maar de winterjas is ook al uit de kast getrokken. Een nieuwe winterjas hoef ik dit jaar voor Flint niet te shoppen, aangezien hij zijn Danefae jas van vorig jaar nog steeds past! Hoera!Hoogste tijd om de voorraad mutsen, wanten en sjaals van het afgelopen jaar eens onder de loep te nemen. Passen die eigenlijk nog wel? Want voor je het weet, is het winter!
En ik verheug me op de winter, want voor ons betekent dat WINTERSPORT! Over een paar weken zal ik jullie dan ook de hipste, meest winterproof en coolste outfits laten zien op Kindermodeblog.
Maar goed, via een vriendin kreeg ik de vraag of ik een tip had voor het shoppen van goede combinaties; “Heb ik een leuke effen jas, dan kan ik geen drukke accessoires vinden. En heb ik een drukke jas, dan kan ik geen effen set vinden.” Ken je dat?
Een leuke zoekklus, waar ik me helemaal op uit kon leven! En het beste advies wat ik kan geven is; durf!
Probeer eens een combinatie te maken waarvan je in eerste instantie niet zou denken dat het matcht. Mix and match dus! En stap eens af van het kopen van complete sets. Probeer het eens! Hup, uit die comfort zone. Je zal jezelf versteld doen staan!Hieronder enkele voorbeelden. Welke combinatie spreekt jou het meeste aan?
Mix and match met winteraccesoires1. Talc mutsen | Bobo Choses sjaal + muts en Aymara wanten
Mix and match met winteraccesoires2. Outfitters witte muts + wanten | Barts sjaal + wanten
Mix and match met winteraccesoires3. Barts blauwe sjaal + muts + wanten  | Kidscase muts via Orange Mayonnaise 
Mix and match met winteraccesoires4. Zara grijze muts + sjaal | Aymara gele muts + wanten
Mix and match met winteraccesoires5. Barts blauwe muts + sjaal | Outfitters zwarte sjaal + wanten
Mix and match met winteraccesoires6. Barts muts + sjaal  | Outfitters witte wanten | Aymara rode wanten
Mix and match met winteraccesoires7. Zara sjaal | McGregor wanten | Talc muts
Mix and match met winteraccesoires
Mix and match met winteraccesoires

Original Blog Post by Kindermodeblog.nl on 25/10/2012 at http://www.kindermodeblog.nl/2012/10/25/mix-match-met-winteraccessoires/

Geen opmerkingen: