januari 04, 2014

Another Mini R. Sneak…….


Mini rodini ss14 sneak peak!

ss14
Hej vänner! Mitt i deppigaste snöslasken och de mörkaste dagarna på hela året tycker jag att vi kan lyfta blicken mot framtiden och våren ett tag. Ljuset i tunneln. Och traditionsenligt kolla in bästa Mini Rodinis kommande vår- och sommarkollektion. Alltså senast igår försökte jag tjyvgoogla fram bilder på den. Utan att lyckas så värst. Och exakt nyss tittade jag i inboxen och hade fått ett gäng bilder som aldrig tidigare blivit publicerade. Titta hit, en helt unik tjyvkik bara till er!
Kollektionen heter Mini Zoologist. Det kommer bli inspirerande insekter och spännande amazonas. Och det kommer bli Mini Rodinis mest hållbara kollektion någonsin. En djungel av ekologisk bomull och återvunnen polyester. Den är skapad av material och en produktion som är snällare både mot miljö, arbetstagare och slutkund.
Jag är peppad, är ni? Första plaggen är i butik den 28 januari.
----
For the original post, see Ida Ekw BLOG !
SHOP Mini Rodini At Orange Mayonnaise online ! Drop 1 of the SP14 collection expected by the end of January !

Geen opmerkingen: