januari 13, 2014

Dress perfectly

SARA LOU IN MINI & MAXIMUS

Een heerlijke tijd ligt achter ons en nu wordt het weer noodzaak dat we ons richten op de nieuwste collecties voor ‘Spring and Summer’. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet super veel voorbij heb zien komen, maar sommige webshops promoten al wel de eerste lentecollecties. En dat is een goed teken. Een mooi vooruitzicht, maar met het weerbericht nog uitkijkend op een paar koude dagen heb ik nog wat winter sale-items geshopt :)
Ik hoef jullie echt niet meer te vertellen hoe erg wij van basics, sweats en clean kinderkleding houden. Dus deze musthave voor Sara Lou zal jullie niet verbazen. Toch wil ik hem graag met jullie delen omdat het zowel een gaaf Mini & Maximus sweat jurkje is als dat het een top pasvorm heeft. Lekker wijd van boven bij de romp, loop smaller toe op de benen en de vlindermouwen lopen strak toe naar de pols. Dus als je een jurkje zoekt dat en lekker zit en er tof uitziet ben je bij Mini & Maximus aan het goede adres. Niet alleen hip voor de ‘nette’ dagen, maar ook zeer comfy voor naar school en het kinderdagverblijf. De laatste sweat dress van NUNUNU was ook een topper en heeft lang in de musthave-collectie van Sara Lou gezeten, maar met de komst van de geweldige Ruil je kleertjes-app van Kindermodeblog heb ik iemand anders blij kunnen maken. Tijd dus voor vervanging. Check snel de foto’s van Sara Lou in Mini & Maximus.
----
For the original post, see Kindermodeblog.nl !

Geen opmerkingen: