februari 23, 2014

Franse zomer



logo

Emile et Ida



emile et ida2


Op de de kleine fabriek waren we alweer superenthousiast over de wintercollectie 2014/15 van Emile et Ida en toen ik de foto’s zag van de komende zomercollectie kreeg ik weer gelijk een smile van oor tot oor. Ik ben dan ook echt oprecht FAN van dit Franse merk! Romantisch voor meisjes en voor jongens rockt het lekker!
Ook deze zomercollectie heeft weer stukken die absoluut in mijn kast (of nou ja, die van mijn kinderen dan) komen te hangen. Roze, mintgroen en pastellen kenmerken deze collectie en natuurlijk zo af en toe de kenmerkende afbeeldingen van Emile et ida! Mijn favorieten zijn het loose fit broekje voor baby’tjes en het shirt met de giraffe! Hebben jullie ook een favoriet?
Emile en Ida is er voor kinderen van 0 tot 14 jaar en hier verkrijgbaar!
emileetidaemile et ida
-----

For the original post, see JustByManon.nl

SHOP Emile et Ida online at Orange Mayonnaise !!

Geen opmerkingen: