maart 16, 2014

Boys will be boys

Kindermodeblog.nl

JONGENS OUTFIT

De nieuwe zomercollectie van het kinderschoenen merk Koel4kids is uitgeleverd aan de winkels én online verkrijgbaar in hun eigen webshop. Ik kon het natuurlijk niet laten om even wat te mixen en te matchen met één van mijn favoriete modelletjes JOB ! Ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar, maar deze knal groene stappers zijn toch wel mijn favoriet. Momenteel ben ik erg fan van het combineren van verschillende groentinten, dus in dit geval combineer ik deze knal groene zomerschoenen juist een oud groene jas, een geweldige army jacket trouwens, van name it. Verder kies ik voor een knal geel vest om de outfit een lekker zomers gevoel mee te geven! Get inspired…

koel4kids kinderschoenen 4-001
1. Shirt Emile et Ida by Orange Mayonnaise
2. Jeans Tumble ‘N Dry
3. Hoedje Zara
4. Jas name it
5. Vest Diesel
6. Schoenen Koel4kids
7. Rugzak Scotch & Soda
-----
For the original post, see KindermodeBlog.nl
SHOP Emile et Ida online at Orange Mayonnaise for awesome tops and more..

Geen opmerkingen: