maart 13, 2014

Filemon Kid outfit !

Kindermodeblog.nl


NANNA IN FILEMON KID

We kunnen ons geluk niet op met dit prachtige ‘zomer’ weer en dát in zo’n vroege periode van het jaar. Lekker genieten dus. En één van die andere ontelbare voordelen is dat we met Kindermodeblog eindelijk weer de straat op kunnen, want wij zijn dol op streetstyle fotografie. Toen ik samen met Nanna naar buiten liep leek ineens het afgelopen half jaar omgevlogen. De vorige keer liep ik nog hoogzwanger met mijn spullen en camera achter Nanna aan te wachelen, nu is mijn baby alweer 5 maanden en ligt hij vrolijk in de box te kraaien. Maar goed, nu over de outfit van Nanna! Ik heb haar gestyled met een dikke vette knipoog naar een trend onder volwassen fashion-bloggers. Deze invloedrijke modemeisjes dragen namelijk geregeld hun jas als cape en als je erover nadenkt vind ik het maar een maf verschijnsel. Maar op foto’s vind ik het wel erg leuk staan. Nanna draagt een legging en jurkje van Filemon Kid. Dit Zweedse merk is nog niet super bekend in Nederland, en dat maken de items wat mij betreft extra speciaal. De legging heeft een stoer dieren printje, het zacht roze jurkje vind ik juist weer erg zoet en lief. Leuk juist om deze items daarom met elkaar te combineren. Het vestje – als cape gedragen ;) – is van Little Pieces. En de schoenen van Ocra. Get inspired!

filemon kid

filemon kid 1
filemon kid 3
filemon kid 4
filemon kid 2
------
For the original post, see KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: