maart 18, 2014

Diep in de zee...


Look of the week by Les enfants a Paris

Schermafbeelding 2014-03-18 om 10.03.13

Bonjour!
Ik ga om de week voor het 100%  Mama Event bloggen over wat mij bezighoudt, fascineert en inspireert op het gebied van kindermode, vanuit Parijs!
Ik ben Ileen, 30 jaar, trotse mama van de altijd vrolijke (soms erg ondeugende) Alexander (3,5 jaar), getrouwd met een Engelsman en woon samen met mijn gezinnetje in Parijs. Ik blog dagelijks op mijn eigen website ‘Les enfants a Paris‘ over kids fashion, kids design & hotspots in Parijs.Verder werk ik part-time voor Une Adresse à Paris. Mocht je dus ooit naar Parijs verhuizen… ;)

Mijn kledingsmaak voor Alexander is in het afgelopen jaar sterk veranderd. Vorig jaar zag je hem vooral nog in de wat klassiekere Franse kinderkleding maar tegenwoordig loopt Alexander er lekker hip bij in merken zoals Mini Rodini, Kloo by Booso & Stella McCartney.
Alexander zoekt graag zelf zijn kleding uit en komt met combinaties tevoorschijn die ik zelf nooit had kunnen bedenken. Heerlijk!
In eerste blog is mijn thema diep in de zee, want de zon begint hier langzaam tevoorschijn te komen, het was dit weekend gewoon al 19 graden!
A bientot!
Ileen

leap2.jpng


1. Shirt Lotie Kids €19,50
2. Pick Pack Fun Rugzak  €39,-
4. Arsene waterschoentjes € 17,50
5. Jurk met visjes €47,00
6. Pop Tee shirt €26,00
7. Munster Boardshorts € 57,50

---

For the original post, see Mama Event blog !!

Geen opmerkingen: