april 01, 2015

JBM FAVOURITES: PRINTS & EEN VLEUGJE GEKKIGHEID


by logo
JBM favourites Orange Mayonnaise
Ik heb een enorme voorliefde voor prints en een vleugje gekkigheid. Als mij gevraagd wordt om mijn favorieten te kiezen, is het dus niet zo vreemd dat bovenstaande items in een collage komen.
De pelikanenprint komt uit de laatste drop van de zomercollectie van Mini Rodini en is samen met de orca-print mijn favoriete Mini Rodini print van dit seizoen. De brillenprint op het Mini & Maximus jurkje past perfect bij mijn kleine brildraagster en staat nog op onze wishlist.
Het military-jasje is al een aantal seizoenen een terugkerend item in de collecties van Stella McCartney en ik vind hem echt meer dan briljant! Iedereen die, net als ik, de film “Jack bestelt een broertje heeft gezien”, weet dat je zo’n jasje ook geweldig kan combineren met een sweatpant. In de film had de broek van Jack een gat op de knie, maar zonder mag natuurlijk ook.
Ongeveer een jaartje geleden maakten wij kennis met AKID en mochten wij ook schoenen uitproberen. Ik kan jullie vertellen dat de schoenen niet alleen kwalitatief super zijn, maar ook heel lekker zitten. Ik heb ze zelf natuurlijk niet uit kunnen proberen aangezien dan alleen mijn tenen hadden gepast, maar het werd me meerdere malen verteld. Deze van Nubuck met de prachtige vlekken print mogen dan ook niet ontbreken in mijn selectie.
Mijn favorieten komen allemaal uit de webshop van Orange Mayonnaise. Wil je ze ook kopen? Klik dan snel op de linkjes hier onder:
---
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: