april 11, 2015

MINI OUTFIT // 1

by

Als ik momenteel ergens geen genoeg van kan krijgen is het wel rondneuzen voor babykleding. Inmiddels heb ik ook al een flinke lijst met webshops verzameld in mijn favorieten balk. Wanneer is iets nu een leuke outfit voor zo’n klein mini mensje? Ik kom een groot verschil in kinderkleding tegen. Van saai, toch wel degelijk naar mijn idee tot hip. Maar ik denk dat je ook kunt overdrijven, wanneer wordt het té? Dat is voor iedereen waarschijnlijk op een ander punt. Mijn visie is dat ik leuke hippe, trendy maar wel geschikt voor kinderen ga gebruiken.
Ik ben dan ook ontzettend benieuwd wat je van de mini outfit van vandaag vindt. Met de kleine suède mocassins, het veren harembroekje en de witte blouse. En hoe enig is deze pop? Hangt alleen wel een prijskaartje aan...
kids fashion 1
Blouse met ronde hals, Mango kids
Atsuyo et Akiko by Jess Brown pop, Orange Mayonnaise
Veertjes harembroekje
Suède mocassins, Mango kids

Love,
Sophie
-----
For the original post, see Soofistic blog

Geen opmerkingen: