september 08, 2015

GEWOON GUUS

by
logo

jongens outfit_wintermode_2015

Ik was dit winterseizoen helemaal niet van plan om een winterjas van Mini Rodini voor Guus te kopen. We hadden per slot van rekening al een Bobo Choses winterjas voor hem gereserveerd. En toen kreeg ik de jassencollectie van Mini Rodini in het vizier. Bah, er zaten gewoon drie winterjassen voor mijn zoontjes bij, die ik helemaal geweldig vond.  Een uni zwart bomberjasje is “the best buy” van dit winterseizoen, die moest er gewoon bij. En leuk detail, hij draagt hem op de foto binnenste buiten want hij is reversible.
Modderpoel proof winterjassen
Wij zijn eigenlijk al een paar jaar verzot op de kwaliteit en warmte van de Mini Rodini jassen. Ik zal de laatste zijn die zegt dat ze goedkoop zijn, maar investeren in een jas doe ik met liefde. Heel praktisch maar best belangrijk is dat de jassen heel makkelijk schoon te poetsen zijn met een doekje. Als mijn zoontjes weer eens met hun crossfiets door een modderpoel rijden, hoef ik geen panische mama te zijn. Ik geef ze een doekje thuis, en dat kunnen ze prima zelf oplossen.
Hebberig makende Nununu collectie
Vandaag combineren we deze winterjas met nog een favoriet merk van ons, namelijk Nununu. Vorige week ging de nieuwe wintercollectie online van dit edge label. Speurend door de webshop van Nununu, had ik het liefst alles in mijn mandje willen stoppen. Zo blij soms dat ik me dan alleen op de jongens items hoef te concentreren, respect voor de moeders die dochters én zoontjes hebben. Jullie zijn gewoon twee keer zoveel tijd kwijt.
Gewoon Guus
Ik had met mezelf afgesproken dat ik het bij één outfit per kind zou laten. Voor Guus is het een cool zwart T-shirt met lange mouw en tekst Be Ware geworden én de circle baggysweat pant. Een fantastische set waar hij het allerliefste iedere dag in naar school gaat. Dit is gewoon Guus.

Shoppen : Mini Rodini winterjas  | Nununu circle baggy pants | Nununu T-shirt met lange mouw en Beware tekst.






Kindermode winter_jongens_outfit_nununu_minirodini (2016 van 1)-14Kindermode winter_jongens_outfit_nununu_minirodini (2016 van 1)-2
Kindermode winter_jongens_outfit_nununu_minirodini (2016 van 1)-15Kindermode winter_jongens_outfit_nununu_minirodini (2016 van 1)-5

-----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: