november 06, 2015

ZO COMBINEER JE OKERGEEL

by


Kidscase
Blonde bleekscheten in geel, maar wel on trend!
Het kan je niet ontgaan zijn dat okergeel deze winter helemaal on trend is! Nu hoor ik dagelijks moeders om me heen zeggen. Geel?! Dat staat mijn kindje niet.. Ook mijn blonde bleekscheten worden er in de winter niet knapper op met een yellow kledingstuk aan. Toch kon ik het niet laten, door geel op de juiste manier te combineren én geel niet direct in het gezicht te dragen kan ik deze hippe kleur toch aan mijn zoontjes garderobe toevoegen.
Het geweldige Nederlandse baby en kindermode merk Kidscase showt jullie een aantal toffe kindermode outfits met okergeel als key item of accent kleur.
kidscase -yellow-kindermodekidscase-geel-bruin-cremekidscase-babykledingKidscase -jongenscollectiegele kindermode
------

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: