december 02, 2015

DE 5 LEUKSTE RUGZAKKEN VOOR KINDEREN

by

PS:blog


Het is weer tijd voor een lijstje van 5. De 5 leukste en dit keer ga ik voor de rugzakken. Want zijn zijn a. ontzettend schattig bij kinderen, b. erg handig en c. ik weet geen c, maar ik vind rugzakjes gewoon leuk. Kijk snel mee!

Een rugzak is handig!

Ja, voor de gymspullen, speelgoed dat mee moet naar een verjaardag, of je bammetjes. Wij hebben nu zelf een toffe rugzak uitgebracht, met je eigen letter erop. Kindjes zijn natuurlijk gek op hun eigen letter, dat is het eerste dat ze leren schrijven. Zoals je weet zijn we gek van letters, zo is ook onze eigen collectie met lettershirts tot stand gekomen!
rugzak kinderen met letter
Deze katoenen rugzak heeft een fluweelachtige letter in de kleur zwart. In overleg zijn er natuurlijk meerdere letters beschikbaar.Er zijn 26 letters in het alfabet en dus ook 26 verschillende tassen. Bestel de rugzak met letter hier voor 19,95 en we pakken hem leuk voor je in!
rugzak kinderen meisjes
Deze Eastpack heeft mooie kleuren en een toffe print. Ik vind het echt een meisjes rugzak, ik zou er zelf ook wel mee willen lopen, sweet en stoer tegelijk! rugzak kinderen haai
Deze haai van Pick en Pack is gewoon te leuk! 
miniwilla-hello-gym-bag-miniwilla-hello-gym-bag
Ik vind Miniwilla altijd zo leuk! Hij kost € 25,-. Shop hem bij Orange Mayonaisse, leuke shop moet je echt een kijkje nemen. rugzak voor kinderenEmile et Ida is ook een merk wat leuk blijft, net anders dan anders, maar wel herkenbaar. Ook deze shop je gewoon bij Orange Mayonnaise.
rugzakken voor kinderen overzicht
PS: Nu ben ik benieuwd naar jouw favoriet!
 -----
For the original post, see PSblog

Geen opmerkingen: