december 15, 2015

MINI OUTFIT // 15 // LITTLE GIRLS

by


Merken als Bobo Choses, Gray label en Donsje Amsterdam zijn ontzettend tof. De items uit de collectie van deze merken zijn vaak niet de aller goedkoopste, maar dan heb je wel iets moois. Persoonlijk heb ik liever een paar mooie items voor Rocki die ik afwissel gedurende de periode dat ze deze past. Dan dat ik een kast vol heb met allemaal het-is-het-toch-net-niet items. 
Toen ik dit rokje tegenkwam van Bobo choses wist ik gelijk dat de okergele trui die ik via Orange Mayonnaise was tegen gekomen hier boven moest. Heerlijk! Een sweater op een rokje met daaronder stoere boots. En dan als finishing touch, het mouse-tasje van Donsje Amsterdam. Hoe cute?!
Kids fashion 15
Animal bag mouse, Donsje €39,-
Gray label crewneck sweater, Orange Mayonnaise €36,-
Landscape short skirt, Bobo Choses €49,- (ook verkrijgbaar als jurk !),
Bonnie Doon maillot, €12,95
Timberland boot youth, €109,99
Wat vind jij van deze stoere, maar toch echte girls-look? En ben jij ook zo’n fan van de merken die ik gebruikt heb bij de styling van deze outfit? Ik ben benieuwd. Mocht je nog leuke merken weten, laat het mij dan weten. 
Liefs,
Sophie
------
For the original post, see Soofisitc blog

Geen opmerkingen: