januari 06, 2017

SNEAK PEEK - NEW COLOURS, NEW STYLES, SAME SPRINKLES

by
logo


Icecream Bandits is het merk waar ik en ook mijn zoontje Guus afgelopen winterseizoen opslag verliefd op werd.
Ik zag op Instagram Stories de prachtige okergele stof met sprinklers voorbij komen, en riep direct WOW, dit is de perfecte gele kleur voor een garderobe met veel zwart, grijs en denim.

Toen ik even later mijn mailbox opende en de nieuwe zomer collectie van Icecream bandits 2017 onder ogen kreeg, was ik helemaal in de wolken! Super knap en leuk dat de foto’s van dit vrij nieuwe nederlandse merk al zo herkenbaar zijn. En dat de sprinkles stoffen Icecream Bandits heel “eigen” maakt. Jullie horen het al, ik ben wederom enthousiast!
Ik had jullie het allerliefste direct alle foto’s willen laten zien, maar we houden het vandaag nog bij een mini sneak peek.

De exclusieve sneak peek van de Icecream bandits zomer collectie 2017 geeft al een mooie impressie van de nieuwe kleuren die Icecream Bandits voor komende zomer aan haar kids basics heeft toegevoegd. Zwart en okergeel zijn nieuwe aanwinsten, wat mij betreft de perfecte kleuren voor een urban garderobe. Mijn favoriet is het vanilla sprinkled jurkje. De outfit met vanilla en zwart en het prachtige meisje. Breekbaar maar zo ontzettend cool! Ik hou ervan.

Icecream Bandist zomer 2017 is vanaf februari 2017 verkrijgbaar in de shop van Orange Mayonnaise.




----


For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: