oktober 19, 2013

HOT STUFF #2


JustByManon blog over kindermode



HOTSTUFF | Some things I liked this week


Het was me het weekje wel! We hebben wat afgeshopt en gespeurd op het internet.
Afgelopen week heb ik weer een favoriete webshop van me (her) ontdekt, waarvan er nu ook weer 2 items in de Hotstuff zijn opgenomen. Ook hebben we jullie kennis laten maken met het super leuke Finse label Gugguu én werd ik benaderd door Lion of Leisure uit Antwerpen, een tof label met te gekke t-shirts en knuffels. (nog even geduld binnenkort hierover meer!)
Ook sprak ik met Ninni Vi, ze gaan een feestelijke meiden collectie brengen voor kerst, en jawel… hij is vanaf half november te verkrijgen. Verder laat ik een super gave sweater maken voor 1 van mijn boys en mezelf. Ik moet nu alleen even creatief zijn en een coole tekst verzinnen. Helpen jullie even, roep maar?!
Vandaag ging de limited edition home collection van Mini Rodini online, iets waar wij met z’n drieën echt bovenop zaten, want wij wilden het laken met fishprint. Nou helaas maar jammer, we hebben letterlijk achter het net gevist. Sold out binnen no time.  Gelukkig is er nog meer moois, maar balen is het wel!
Wij hebben deze week weer een selectie gemaakt van de items die wij helemaal te gek vinden. What’s your favorite style?
HOTSTUFF - SNOWBOOTS VOOR KINDEREN ANNIEL
HOTSTUFF - BROEK MET SPORTIEVE TOUCH VAN JCREW MEISJES BROEK LEGGING
HOTSTUFF HOODED PONCHO VAN SCOTCH R'BELLE TIE DYE
HOTSTUFF SWEATDRESS BOBO CHOSES ANTRACIET
HOTSTUFF - BAGGY PANT MOI NIEUWE ITEMS

#5  shop it at Orange Mayonnaise !



HOTSTUFF JURKJE MET STIPPEN GROEN COSSTORES
HOTSTUFF KINDERSCHOENEN VAN MAC ALISTER
Dia8
Dia9
-----
For the original post, see > JustByManon BLOG

Geen opmerkingen: