oktober 14, 2013

Orange Mayonnaise customer post



GASTBLOGGER ELLEN: EEN TIKKIE EIGENWIJS

Door: Ellen

Op de Facebookpagina van Kindermodeblog zag ik laatst een oproep voor ‘n gastblogger. Vol enthousiasme heb ik daarop een mailtje gestuurd en zie hier hét resultaat!
Mijn naam is Ellen (32 jaar). Samen met mijn vriend Michel en onze zoontjes Raf & Seb wonen we in het Zeeuwse Kloetinge (naast Goes). Raf is onze oudste van 6 jaar en Seb is inmiddels 4,5 jaar. Het grappige is dat het 2 totaal verschillende jongetjes zijn en ze dus ook allebei ‘n ander stijltje qua kleding dragen. Het komt maar zelden voor dat ze hetzelfde dragen of dat iets overgaat van de oudste naar de jongste, simpelweg omdat het dan net niet staat qua model of kleur. Bovendien gebruik ik dat ook wel als excuus om weer nieuwe items aan te kunnen schaffen omdat ik er vaak na 1 seizoen stiekem ook wel op uitgekeken ben. Dan is het weer hoog tijd om de stad af te struinen of het internet af te speuren naar nieuwe vangsten. “Nee, we móeten toch niet al wéér winkelen, mama?”, is één van de veelgehoorde uitspraken van de mannen. Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft het internet wel ideaal vind hoor.
Doordat ik tijdens mijn studie als bijbaantje in ‘n kinderkledingzaak heb gewerkt, is mijn fascinatie voor kinderkleding altijd al aanwezig geweest. Maar nu ik deze 2 mannetjes mag voorzien van hun outfits zijn de remmen los. Het liefst kleed ik ze hip, stoer en een tikkie eigenwijs. Ik houd er niet van als ze er hetzelfde bijlopen als andere jongetjes, wat wel snel een risico is met jongenskleding. Vaak hoor ik van moeders in m’n omgeving dat ze zoveel leukere kleding voor meisjes kunnen scoren dan voor jongens, maar als je goed combineert en gebruik maakt van de juiste accessoires kun je ook met jongenskleding veel kanten op. Vaak maakt ‘n goeie riem, een paar bretels, een beanie of mooie shawl al het verschil. En daarbij, jongens hoeven echt niet altijd in een jeans te lopen want bijvoorbeeld ‘n sweatpants of oversized legging is ook écht helemaal goed!
Ik mix vaak allerlei merken door elkaar zodat er geen standaard sets ontstaan en ook komen er zo hele verrassende combinaties uit (zeker nu de jongens ook zelf wat zeggenschap beginnen te krijgen). Ons favoriete merk op dit moment is  Mini&Maximus. De kleding zit sowieso heerlijk doordat de materialen heel zacht zijn, maar spreekt door de grappige (door kinderen ontworpen) prints ook nog eens enorm aan. In hun collectie voor dit seizoen maken ze gebruik van veel army-tinten wat weer mooi matcht met jeans en grijstinten. Verder combineer ik ook merken als Wild, Moodstreet, Molo, Minirodini, Moi en ScotchShrunk. Én om deze hobby financieel ook nog ‘n beetje leuk te houden komt er ook regelmatig ‘n Zara of H&M item in de kast te hangen!
Op de foto’s zijn de jongens te zien in hun meest recent gescoorde items voor dit najaar. Zoals je kunt zien draagt Raf voornamelijk army-tinten met grijs. Daarentegen draagt Seb komend seizoen veel gele tinten in combinatie met zwart. Voor mij natuurlijk ideaal dat ik dan lekker kan variëren!
Gastblogger Ellen
Gastblogger Ellen
Gastblogger Ellen
Gastblogger Ellen
Gastblogger Ellen
Bedankt Ellen voor je leuke gastblog, ook namens Orange Mayonnaise !
----
Voor de originele post, zie KindermodeBlog.nl

Geen opmerkingen: