De eerste online shops strooien al met kortingen. Fijn! Dat maakt het shoppen natuurlijk nóg leuker.
Er zijn altijd van die kledingstukken die ik heel graag zou willen aanschaffen voor mini me en mini manmaar die ik eigenlijk nét te duur vind.
Dit rokje van Stella McCartney is daar een voorbeeld van. Is het geen beauty? En met 30% korting gelijk een stuk leuker om aan te schaffen.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vaak niet tot de Sale kan wachten. Veel te bang als ik ben dat de juiste maten al lang weg zijn.

Circle of Trust at Kids Department
Circle of Trust

De kleur van deze sweatpant vind ik helemaal geweldig. Jammer genoeg niet in de juiste maat voormini me. Maar misschien alvast voor volgend jaar? Een voorraad aanleggen kan natuurlijk geen kwaad :-).
Zo kan ik nog wel even doorgaan. Genoeg te wensen om de kledingkasten te vullen!

Heb jij al een wensenlijstje klaar zodat je helemaal los kunt gaan tijdens de Sale?
----
For the original post, see Mini MODEBLOG.nl
SALE at Orange Mayonnaise shop je > HIER <