juni 04, 2014

Treasures ….

MEI favorites - Herschel & pop kids (1 of 1)
Zal de postbode denken dat ik shop verslaafd ben? Sommige maanden in het jaar staat hij dagelijks voor de deur… Nieuwe collecties hier, review items daar én natuurlijk ook nog wat ik zelf hier en daar aan mijn virtuele mandjes toevoeg.
Maandelijks hou ik jullie op de hoogte van mijn brievenbus vondsten.
HERSCHEL BAG – De nieuwe (school) tassen collectie van Herschel is binnen in de shops, en deze checkboard print is daar onze favoriet van. Verkrijgbaar bij Orange Mayonnaise.
POP KIDS- Het nieuwe label Pop Kids uit America stuurde ons hun complete collectie t-shirts. De cuter on a Scooter vind ik echt te grappig, maar School is cool werd direct opgeëist door mijn jongens.
K-WAY – De toffe -klein opvouwbare weer -of -geen- weer jacks! K-way zo mooi in het echt.
GO PRO – JAAA… wat een mega vondst! En we zijn afgelopen weekend al druk aan het filmen geweest, binnenkort zien jullie de eerste video. Eindelijk stuiterende kinderen op het blog;-)
QUINN & FOX – Protect my Youth t-shirt, make a statement !
PLEASE – Als je de collectie al kent vanuit je eigen garderobe dan zul je snel overstag gaan, de please denims voor kids. Coole modellen, zacht en fashionable! Verkrijgbaar bij Van Tilburg & Amazingkids  En voor de liefhebbers, aanstaande woensdag in de wednesday giveaway.
-----
For the original post, see Just By Manon blog

Geen opmerkingen: