juni 20, 2014

Travel wear

mini MODEBLOG


Een te gekke rugtas natuurlijk!
Twee weken geleden zag ik een rugtas van Bobo Choses en benoemde die tot één van mijn favorieten bij 9straatjesonline.

Ik gooi net mijn online winkelmandje vol bij Zara (de Sale is begonnen!) en ik kom daar een rugtas tegen die mij gelijk doet denken aan die van Bobo Choses.

Bobo Choses rugtas
Bobo Choses rugtas

Bij 9straatjeonline is de rugtas uitverkocht (niet gek natuurlijk!) maar ook bij Orange Mayonnaise is hij nog te vinden.

zara1
Zara Kids rugtas

Deze tas van Zara Kids is een mooi alternatief voor als je budget niet al te ruim is.
Maar ook al is de rugtas van Zara Kids een stuk leuker geprijsd, mijn hart gaat toch nog steeds harder kloppen van Bobo Choses. Nét een mooiere kleur, nét een mooiere print.



Naar welke rugtas gaat jouw voorkeur uit?
---
For the original; post, see Mini MODEBLOG
Check out our BAG's & BAG PACK stock >> here <<

Geen opmerkingen: