september 20, 2016

EEN HELE TOFFE OUTFIT VOOR MEISJES

by

“Yeehaaaa cowgirl” dat wil ik gelijk roepen elke keer als ik deze outfit zie.

Maar niet alleen voor cowgirls is hij leuk, maar eigenlijk voor alle meiden. Waar de inspiratie voor deze outfit vandaan komt, hoeven we je vast niet uit te leggen. Die lijkt mij meer dan duidelijk.

Zwart, wit, grijs en roze vormen de basis van deze outfit. En wat een geweldige outfit is het hè? Het bomberjack had ik vorige week al gespot en mijn handen jeukten om op de ‘koop’ knop te drukken. Maar ja, het moet nog winter worden en de kast puilt nu al uit. Oei, oei, oei!! Dus nog niet gekocht, maar nu ik hem zo weer zie, begin ik toch weer erg te twijfelen.

Bomber jack | gebreid jurkje | muts | sokken | sneakers

-----

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: