september 10, 2016

LUCKY NO. 7 WINTER 2016

by


Vorige week kon je op JustbyManon al een outfit winnen uit de wintercollectie van Lucky No. 7. Afgelopen woensdag om 12 uur is deze collectie officieel online gegaan en het ziet er weer meer dan top uit!
Zoals elk seizoen brengt Lucky No. 7 een hele stoere collectie van de meest relaxte monochrome kleding voor jongens en meiden. Ja, inderdaad de collectie wordt steeds meer uitgebreid met kleding voor meiden. En dat is goed nieuws voor de meidenmama’s, want de collectie van Lucky No. 7 zit altijd boordevol hebben-hebben-hebben items. Zowel voor jongens als voor meiden dus, want het grootste deel van de collectie is uniseks.
Wat nog beter nieuws is, is dat de maten dit seizoen zijn uitgebreid! Het is nu verkrijgbaar tot en met maat 128 en dat is natuurlijk topnieuws! Zo passen nu dus nog 2 van onze JustbyManon kids in Lucky No. 7 en daar worden wij persoonlijk wel echt heel erg blij van.
En dan zijn jullie nu ongeveer van ons gewend dat we onze favorieten van de ‘Play Hard’ collectie op een rijtje gaan zetten, maar om heel eerlijk te zijn vind ik dat in dit geval echt heel lastig. De winterjas met toffe tekst achterop moet zeker genoemd worden als favoriet, want daar kan je toch echt niet omheen? Verder ben ik ook fan van het lange vest, het ‘play hard’ shirt en de joggers. En het gestreepte little bandit jurkje is voor meiden ook wel echt helemaal top. Tja, zoals ik al zei: eigenlijk bijna de gehele collectie dus!
En mag ik dan ook nog even aandacht voor de Limited Edition Go Green collectie??? Daar zitten een aantal items bij die ook echt even aandacht verdienen! Supertoffe items en deze keer ook in een kleurtje. Armygreen is de gelukkige kleur die deze keer de collectie van Lucky No. 7 mag komen verrijken. En een verrijking is het zeker, deze supermooie items. Oei, oei, oei, mijn vingers jeuken om, terwijl ik dit typ, even snel wat items bij Lucky No. 7 te bestellen. Zal ik wel? Zal ik niet? Misschien stiekem als mijn man het niet ziet? Maar wat dan? Moeilijk, moeilijk!
Heb jij al een idee wat je wilt hebben voor je zoon of dochter? Of ben je misschien al los gegaan op de collectie?
Je shopt de nieuwe collectie HIER.
Lucky No. 7 winter 2016Lucky No. 7 winter 2016Lucky No. 7 winter 2016Lucky No.7 winter 2016Lucky No.7 winter 2016Lucky No. 7 winter2016Luky No. 7 winter 2016
 ----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: