september 26, 2014

EERSTE ZWEMLES !

by 

 ps:blog






Het duurt nog heel lang voordat mijn kleine boy naar zwemles gaat, maar ik denk dat het wel een mijlpaal is. Misses T., het bijna vierjarige schatje van mijn vriendinnetje, is over drie weken 4 jaar oud. Dan ga je naar school, begint de zwemles en moet dit natuurlijk groots gevierd worden. Met een prachtcadeau. Plots stuitte ik op een te cutezwempakje van het merk Mini Rodini. Online geshopt en al ingepakt. Nog even wachten tot het zo ver is. Cadeautje geven is net zo leuk als krijgen, toch?!
Webshop Orange Mayonnaise
Het zwempakje heb ik gevonden in de webshop Orange Mayonnaise. Daar moet je ook echt een kijkje nemen. Ik heb al een wishlist gemaakt voor komende herfst/fall. Prachtige prints van de leukste merken. Mijn bestelling was mooi ingepakt en er zat een persoonlijk briefje bij, altijd leuk!
Summer Sale
Orange Mayonnaise heeft nog 3 prachtige zwempakjes van Mini Rodini in de sale, die schreeuwen om een plons in het zwembad!
zwemles
PS: konden we zelf maar naar zwemles en de show stelen

-----
For the original post, see PS:blog

Geen opmerkingen: