september 10, 2014

JBM STYLING // STEENROOD IS GOED!

by
logo
Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-28
Voor de nominatie van de Dutch mom blog Awards moest ik afgelopen maandag nog drie foto’s inleveren van mijn blog.
Een jury die mijn blog gaat beoordelen én kritisch naar mijn style kijkt, hmmm wat kun je dan plotseling onzeker worden.
Uiteraard wel een mooie aanleiding om de studio in te duiken én een aantal foto’s te maken! Het leek me leuk om een klein beetje ‘behind the scenes’ te geven. Op instagram liet ik daarom al een aantal foto’s zien vooraf aan de fotoshoot. De berg met kleding, de fantastische printjes en kleuren gemixt…
Toch kan ik het dan allemaal nog zo mooi in mijn hoofd hebben, maar als je werkt met een drie jarige peuter, dan is het Go with the flow en hopen op een mooi eind resultaat!
Zo gezegd zo (niet) gedaan. Guus wilde zijn muts NIET op. De sokken aan zijn handen, en wat mij betreft nét iets te hoog. Hij wilde zijn stropdas om, die had je vast nog niet gezien. Ook wilde hij niet staan op de foto. Guus ging rollen in de bult kleding en bleef maar druk bewegen… Het zweet stond letterlijk op mijn rug, MAAR we did it!
Outfit Guus: Sweater Beau Loves via Orange Mayonnaise | broek Bobo Choses via Orange Mayonnaise | Tube sjaal Beau Loves via Orange Mayonnaise | Feiyue sneakers   
Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-5Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-20Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)
blogbanner-vote please
-------

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: