september 08, 2014

True BLUE

logo



JBM styling // true blue outfit

Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-17
Wat heb ik een geluk met drie zoons. Naast dat het drie schatten zijn, mag ik gewoon 3x een nieuwe winter garderobe aanschaffen voor ze. En ik kan je vertellen, dat vind ik helemaal niet erg.
Afgelopen zomer lukte het me maar niet om de styling met mijn boys regelmatig in te plannen. Te druk met alles rondom mijn blog waardoor ik juist met hetgeen wat ik het leukst om te doen vind ben gestopt, dom, dom dom…
Mijn goede voornemen voor dit winterseizoen is dan ook om jullie juist te inspireren met veel styling foto’s.
Fijn merken mixen & matchen daar word ik blij van.  En aangezien het afgelopen week pakketjes regende, zijn we het weekend maar direct aan de slag gegaan. Vinden jullie deze look tof?

Outfit Guus : beanie Beau Hudson  | Bandit kids pax & hart Tee  | Beau LOves broek via Orange Mayonnaise | Sneakers Maá shoes | Bobo Choses check sjaal  | Jas Bobo Choses.
Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-22Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-23Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-26Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-9Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-8Kidsfashion styling justbymanon -- winter 2014 2015 (1 of 1)-10
-----

For the original post, see Just by Manon blog

SHOP more  > Beau Loves < & > Bobo Choses <

Geen opmerkingen: