oktober 11, 2015

BOBO CHOSES - WHAT TO COME IN THE 3RD DROP

by
BLENDER
Ik verwacht dat deze blog zomaar eens de best gelezen blog kan worden van de week. Want als ik zometeen (een van de) mokken deel op Sociale media worden jullie gek. Ik denk dat velen van jullie denken:”Want, want, want!” Dat heb ik zelf namelijk ook.
Een echte “Mountain Journey” kan niet zonder een echte “Campingmok”. Je kent ze wel, van emaille. Maar nog nooit zo ultra hip als Bobo Choses ze brengt in drop 3. In 4 varianten. De Fox, de mointain-print, de Moon print en met het logo van de wintercollectie ‘The Unknown Mountain Journey”. (Ze kosten 12 euro per stuk).
We wachten met smart op Bobo Choses 3rd drop. De winterjassen moeten nu echt snel komen, want het wordt al koud! En ja, de winterjassen zitten in de derde drop. Zodra ik hoor wanneer het komt, laat ik jullie weten. Maar echt, kan kan elk moment zijn.
 Weten waar je deze BC vindt ? Hier.

bobo1bobo3bobo4bobo5
-----
For the original post, see Blender Magazine

Geen opmerkingen: