oktober 15, 2015

Popupshop: fashion for wild kids only

by


Popupshop: fashion for wild kids only


Vorig jaar explodeerde instagram door de WILDE Popupshop sweatpants met laag kruis voorzien van tijgers en leeuwen. Dit winterseizoen is het de beurt aan de gorilla en black cat om te pronken aan de billen van onze kids. 
Dat kek geprinte broeken hip zijn wisten we al een tijd, maar Popupshop heeft deze trend een geheel nieuwe impuls gegeven. We halen met Popupshop de hele dierentuin in onze garderobe! En al ben ik hier in huis nog een beetje sceptisch over deze fotogeprinte broeken. De jongens zijn verzot op al deze stoere prints. (Lees: ze maken mijn jongens nóg wilder. Help!) Wat heb ik dan nog in te brengen?

Mooi wintergoed

Mijn favorieten uit deze collectie zijn de winterjassen. Die zijn namelijk zó verschrikkelijk mooi en verdienen naar mijn mening de volledige aandacht.

Laat je inspireren door de wilde prints van Popupshops wintercollectie:


1. Gorilla fans of hippe kids, deze sweater is altijd goed. Kids love them.
2. Fijn basis sweatbroekje, makkelijk te combineren deze winter.
3. Pathfinder parka jas voor jongens en meisjes
4. De roestkleur en het zebra printje zijn te gek. (Musthave!)
5. Gymnastiek suit.
6. De enige zwarte kat die geluk brengt. Heerlijke zachte sweatsuit met stoere print.
7. Loose sweater met de allom bekende wild prints van Popupshop
8. Sweatdress met vogelprint
----
For the original post, see FABmama blog

Geen opmerkingen: