maart 29, 2015

AMERICAN OUTFITTERS SS15

by
logo

American Outfitters zomer 2015
WOW dat is wat ik dacht toen ik de eerste drop zag van American Outfitters ss15! Elke keer krijgen ze het toch weer voor elkaar.
Elk seizoen hangen er wel een paar items van AO bij mijn kinderen in de kast. Basics om heerlijk mee te mixen en de keyitems met de super afwerking die kenmerkend is voor dit merk als blikvangers voor de juiste outfits.
Ook in deze collectie weer super items, grey sweaters, kekke jasjes, korte broekjes en super kleuren. Ik kijk uit naar de hele collectie!
Mijn favorieten zijn de jakhaize shorts en de de oil tee bat uit de eerste drop. En die shop je hier.
American Outfitters zomer 2015 | summer fashion for kids
American Outfitters zomer 2015 | ss 2015 American Outfitters zomer 2015 |  kidsfashionAmerican Outfitters zomer 2015 | summer ss 15American Outfitters zomer 2015 | amazing jacket
-----

For the original post, see Just by Manon blog

Shop American Outfitters HERE

Geen opmerkingen: