maart 31, 2015

KINDERMODE STYLING: FREE HUGS

by
logo

Kindermode styling | Quinn and Fox , Nununu


Free Hugs, heel toepasselijk voor deze banjer die volgende week zijn vierde verjaardag viert. Ik ga deze week nog heel veel FREE HUGS van heb stelen, en knuffelen met hem tot hij mij helemaal zat is.
Guus is kampioen gekkenbekken trekken en kan improviseren als de beste, ik weet niet van wie hij het heeft. Ik denk dat hij helemaal in zijn element zou zijn tijdens acteer lessen. Ohhh wat heeft zijn juf geluk dat ze dit vrolijke mannetje straks iedere dag in de klas heeft….

Styling:
Het label Quinn and Fox maakt geweldige statement items, ieder seizoen kan ik er wel weer een item uit halen die geknipt is voor Guus. Hij draagt de fijne superzachte sweater op de olive groene sweatbroek van Nununu.

Quinn and Fox Free Hugs sweater | Nununu sweatpant 

Quinn and Fox Free hugs styling kindermodeQuinn and Fox  Free hugs | justbymanon.nkKids fashion summer 2015 | styling JustbyManon



Kindermode styling | Quinn and Fox , Nununu

------

For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: