maart 05, 2015

ZOMERJASSEN TRENDS

by
logo

De leukste zomerjassen voor kinderen
Nu we met één voet in het voorjaar staan is het tijd om eens in de zomerjassen collecties van alle kindermode merken te duiken!
Van een winterjas weet je van te voren dat hij volop gebruikt wordt en dat hij iedere cent daardoor dubbel en dwars waard is. Bij een zonnig voorjaar en snikhete zomer is een zomerjas overbodig, want dan pakken mijn zoontjes standaard een sweater uit hun kast als jas. Toch durf ik het risico niet te nemen om geen zomerjas aan te schaffen want bij een stevige wind of regenbui moeten we gewoon naar buiten. Dus onze missie van vandaag is om de leukste zomerjassen voor kinderen te selecteren! En dat vind ik alleen maar leuk…
Zomerjassen voor kinderen zijn er in alle kleuren en modellen. Dit zomerseizoen zijn er opvallend veel korte bomerjacks én wat zijn ze leuk! Vroeger had je het standaard bomberjack, vaak in zwart met oranje voering, daar heb ik persoonlijk altijd de foute types in zien lopen, maar voor kids zijn ze er dit zomerseizoen kleurrijker en vrolijker dan ooit. Ik kan gewoon niet kiezen….
Een echte trend is de trenchcoat, een super leuke nette zomerjas waar je heerlijk met je dochter in gaan gaan shoppen, wellicht minder geschikt voor ravotten buiten, daarom heb ik ook gekozen voor een budget variant zodat je hem voor de leuk erbij kan doen. Bij de meiden mag de jas iets meer volume hebben, oversized is hot.
Om een stoer denim jack kan je voor jongens deze zomer niet heen, maar die houdt de wind en de regen ook niet tegen. Ik ga daarom voor een jas die iets dikker is, een gewatteerd jasje of jack van nylon heeft mijn voorkeur. Al zou ik het liefst ook nog een parka jack voor alle drie willen kopen, want die staan zo lekker eigenwijs. De jassen selectie voor jongens is een stuk minder vrolijk dan die van de meiden, qua kleur ga ik voor de jongens voor een rustige kleur. Ze dragen namelijk vaak geprinte en gekleurde sweatpants en dan is een niet te druk dessin op een jas toch nét iets makkelijker te combineren.zomerjassen meiden trends zomer 2015

zomerjassen voor meisjes | De klassieke trenchcoat een fashion item die zeker deze zomer onmisbaar is voor een hippe meid | Stoer kort doorgestikt bomerjack met zwaan borduur op de rug |Nog een trend jasje is de oversized parka met langere achterkant | mooie mint groene slubkatoenen parka met roestkleurige all overprint | super leuk bomberjack met bloemen print. topper! Vingino trenchcoat met roze harten allover print | dit kekke meiden jack is licht gevoerd en super hip door de opvallende print en leuke details | een zomerjas voor meiden hip en ultralicht en water resistent is, het kan! Molo komt met dit mooie trendy witte all over bloemen print jack die écht tegen een buitje kan. | Het roze jasje met ronde vormen en leuke aloha bloemen print is gemaakt van nylon en gevoerd met licht grijze sweatstof, one of a kind! | De double breasted army coat van Little Remix is mijn favoriet.
kinderjassen zomerjassen trends jongensjassen

zomerjassen voor jongens | Een basic gewatteerd kort jack voor een budget prijs | een stoer boys bomberjack met denim mouwen en stoere print | basic donkerblauw jack met contrasterende rits en stiksels | denimjack met badges  | Mijn favoriete jassen label is Finger in the Nose, dit stoere bomberjack lijkt basic maar is zó cool! | De groene parka voor jongens is van het Belgische merk Bellerose, oogstrelend mooi | De bomberjas van Mini Rodini met all over krokodillen is Guus zijn nieuwe aanwinst. Echt zo’n eye catcher, en boys love it! De parka in khaki met grijze sweat capuchon is een leukerd en onwijs stoer voor zowel kleine als grote boys. | tof nylon kort jack met badges en rood en blauwe details, dit jack is reversibel en kan dus ook als rood jack gedragen worden. | Voor baby’s en peuters vind ik het college jack met big R erg stoer, cool met Noppies.
Inspiration Photos via pinterest : and Luke jacket via Minor De:tales blog
-----
For the original post, see Just by Manon blog !

Geen opmerkingen: