augustus 09, 2015

UNKNOWN MOUNTAIN JOURNEY | JONGENS OUTFIT

by
Jongens outfit | ootd kindermode winter 2016 (2016 van 1)

Outfit van de dag
Gele Mini Rodini rugzak buttonshirt van Bobo Choses in prachtige afgewasen groene kleur. De kwaliteit van dit shirt iets dikker dan een normaal t-shirt. Ieder seizoen mag er weer een gaaf sweatbroekje met stoer dessin in de kast van mijn jongens komen, is deze niet geweldig? ( wil je hem bestellen, ik vind hem niet héél ruim vallen! De lage superstar sneakers heb ik persoonlijk wel even gehad, wij gaan deze winter voor de hoge suede versie. Van mij mag de muts nog wel even in de kast blijven, maar als accessoire freak kon ik de mutsen collectie van Bobo Choses niet weerstaan. Volgens mij hebben wij ze allemaal.
----
For the original post, see Just by Manon blog

Geen opmerkingen: