maart 31, 2016

10 KIDS DENIMS TO DIE FOR

BY




WRITTEN BY  OH YEAH BABY

10 kids denims to die for
Je hebt denim en je hebt DENIM. De standaard broeken, tops en jurken - waar eerlijk gezegd niet zoveel aan is - en je hebt denim waar het water je van in de mond loopt…
Dat heb ik dus met de denims van dit merk en dan heb ik het over NUNUNU.

Waar is die broek van?

Ze staan bekend om hun minimalistische en originele stijl, waarbij ik persoonlijk het ontwerp super sterk vind. De naden lopen net even anders, waardoor een simpele jeans wordt omgetoverd tot een baggy broek met een uitstraling je hebberig van wordt. Otis heeft ook wat items van NUNUNU in zijn kast liggen en steeds als hij hier iets van draagt krijg ik de vraag: ‘Wat tof, waar is dat van?’.

10 favoriete denims

De nieuwste zomercollectie is net uit en ook daarin smul ik van de denims. Ik heb mijn 10 favorieten voor jullie op een rij gezet! Deze collective is grotendeels verkrijgbaar bij Orange Mayonaisse.
 
-----
For the original post, see FAB MAMA blog

Geen opmerkingen: